وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

تبریک روز دانشجو

فرا رسیدن روز دانشجو را به همه دانشجویان عزیز تبریک می گم

نظرات 6 + ارسال نظر
باران یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 20:27

سلام آقای مهندس.
خسته نباشید.
وبلاگ بسیار خوبی دارید فقط حیف که دیر به دیر مطلب میذارید.
میخواستم بپرسم اون cd که قرار بود از تجهیزات تهیه کنید آماده شده؟ در صورت آماده بودن چطور میشه تهیه اش کرد؟

باران یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 22:04

این لینک شاید به دردتون بخوره:
http://www.nellcor.com/Serv/Manuals.aspx?ID=294

باران یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 22:52

من تازه این سایت رو پیدا کرئم- service manual یه سری از دستگاه ها رو داره

من جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:42

سلام دوست عزیز واقعا ممنونم از مطالب مفید وبلاگت ! همکار خوبم همیشه موفق و پیروز باشی

مریم حسینی نیا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:28

سلام
من یکی از فارغ التحصیلان دانشکده مهندسی ژزشکی امیرکبیر هستم.
به تازگی در بیمارستانی مشغول کار شدم
مطالب شما رو خوندم
خیلی مفید هستند
می خواستم اگه می تونید اطلاعات بیشتری که برای شروع کار لازمه در اختیار من بگذارید
ممنون

حسین نیازی سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:49

سلام آقا مهندس عزیز
خیلی کارت درسته
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی
حق یارت و التماس دعا
به امید دیدارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد