وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

چگونگی دستیابی به راهنمای تعمیر تجهیزات پزشکی(۲)

با سلام   

در جواب مطلب یادداشت گذشته باید بگویم که ایجاد یک چنین بانک اطلاعاتی از راهنمای سرویس تجهیزات پزشکی تنها با همکاری و اشتراک گذلری اطلاعات از طریق جمعی از مهندسین پزشکی قابل جمع آوری و ارائه می باشد . 

هم اکنون من در حال جمع آوری یک بانک اطلاعاتی از تجهیزاتی که راهنمای سرویس دارند و راهنمای سرویس آنها هستم و امیدوارم که با همکاری شما دوستان عزیز بتوانم این کار را به سرعت تمام کنم . از این رو از کلیه دوستانی که اطلاعاتی در زمینه راهنمای سرویس تجهیزات دارند و یا لینکی که می توان از آن راهنمای سرویس دستگاه خاصی را دانلود کرد آن را در اختیار ما بگذارد . در یادداشتهای بعدب لیست تجهیزاتی را که در حال حاضر راهنمای سرویس آنها را در اختیار دارم برایتان خواهم گذاشت . 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:59

متشکر وممنون

آراز دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 00:25 http://farzadaraz.blogfa.com

سلام آقا خوبی؟ وبلاگت خیلی خوبه من دانشجوی دانشگاه سهندم

http://reza-najafi.co.uk/default.aspx

اینجا یه چندتائی هست ولی به درد بخور نیستن
آقای رضا نجفی اهل ایران و مقیم انگلیسن گفت که چنین جائی وجود نداره و پیدا کردن سرویس منوال سخته
به من ایمیل بزن خوشحال میشم

مهیار چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:33

علاقمند به دریافت سرویس و تعمیر دستگاههای پزشکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد