وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

نحوه ساخت یک دستگاه الکترو انسفالوگرام ساده

 با سلام

آن دسته از دوستان که تمایل به انجام یک پروژه عملی در ارتباط با تجهیزات پزشکی هستند می توانند نحوه ساخت یک دستگاه الکتروانسفالوگرام کامل به همراه نرم افزارهای مربوطه را ازاینجا تهیه کنند .

در این سایت ضمن توضیح کامل نحوه عملکرد یک دستگاه  EEG کلیه مراحل ساخت و آماده سازی و تست و عیب یابی یک دستگاه الکترو انسفالوگرام ساده آورده شده است .

البته من خودم این دستگاه رو نساختم ولی اگر آن را آزمایش کردید نتیجه اش را به من هم بگویید .

امید وارم یادداشت امروز برایتان جال بوده باشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:16

سلام دوست خوبم متن انگلیسی بود من نتونستم انجام بدم

امااگه مطلب جدیدی داشتی به ایمیل من بفرس تاباهم در ارتباط باشیم
MORTEZA13H@YAHOO.COM
باکمال تشکرKING

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد