وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

ایران مد 12 - یادداشت اول

  

 

                                          ایران مد 12

 

با سلام  

همانطور که می دانید دوازدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و . . . از 21 الی 24 خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود .   

جهت اطلاع از آخرین اخبار این رویداد می توانید به سایت رسمی این نمایشگاه از طریق این لینک

مراجعه نمایید . 

در طول نمایشگاه سعی می شود تا اخبار و گزارشهای منتخبی را از این رویدادد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . 

همچنین خوشحال خواهیم شد تا اگر به هنگام مراجعه به این نمایشگاه مطلبی نظر شما را جلب نمود آن را با ما در میان بگذارید تا دیگر دوستانتان نیز از آن استفاده نمایند .  

همچنین برای تبادل نظر در این مورد می توانید از تاپیک زیر که در باشگاه مهندسان ایران به همین منظور ایجاد شده است نیز استفاده نمایید .  

http://www.iran-eng.com/showthread.php?t=93702  

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:29

سلام دوست خویم
با تبادل لینک موافقی؟
www.zavyeh.com
www.arash-soft.blogsky.com

وبلاگت قشنگ بود.به سایت منم یه سر بزن.مخصوصا از قسمت موضوعات نرم افزار کاربردی رو ببین.
منتظرت هستم
آرش مدیر سایت زاویه

ایرمان جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:19

سلام ممنون که به من سر زده بودید.

حامد شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:54 http://biomedicaleng.blogfa.com

سلام
از وبلاگ بسیار خوبتون ممنون
من هم در این زمینه وبلاگی دارم
خوشحال میشم اگه به من هم سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد