وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

طراحی نرم افزار آموزش سرویس و نگهداری تجهیزات پزشکی پایه

با سلام  

پس از یک وقفه چند ماهه به دلیل اینکه فرصت کافی برای به روز رسانی وبلاگ را نداشتم سعی خواهم کرد تا از این به بعد حداقل هفته ای یک بار این وبلاگ را برای استفاده بیشتر علاقه مندان به رشته مهندسی پزشکی به روز بکنم . 

در حال حاضر در حال طراحی یک CD آموزشی جهت آموزش نحوه کاربری ، نگهداری ، سرویس و عیب یابی دوازده وسیله پزشکی پایه هستم . امیدوارم با آماده سازی این نرم افزار بتوانم  تقاضای پاره ای از دوستان را براورده سازم 

در ضمن همانطور که قول داده بودم لیست کاملی از تجهیزاتی را که راهنمای سرویس آنها را جمع آوری کرده ام را آماده کرده ام که انشاءا. . . پس از رفع پاره ای از مشکلات فنی این لیست را در اختیار دوستان قرار خواهم داد تا به کمک شما بتوانیم منبع کاملی از سرویس منوال های تجهیزات پزشکی موجود در بازار ایران تهیه کنیم . 

منتظر نظرات سازنده شما برای تکمیل دو پروژه نرم افزاری یاد شده هستم  

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:56 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مجتبی آروین سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 http://medicblog.blogfa.com

سلام روی همکاریه ما می تونید حساب کنید
البته از 20 تیر به بعد چون نیتسم تا اون موقع
خوشحال شدم که دوباره به روز کردید
موفق باشید

از لطف شما ممنونم

علی آقایی فر یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:12 http://bioemm.com

این سی دی کی آماده می شه ؟
لطفا در صورت تکمیل اطلاع رسانی کنید

سمیرا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:55

سلام
من مهندسی کامپیوتر خوندم . تحلیلگر هستم در حال حاضر روی نرم افزار تجهیزات پزشکی کار می کنم و یه قسمت از برنامه مربوط به سرویس تجهیزات هست ممنون می شم اگه سریعتر در این مورد کمک کنین (pm تجهیزات)
مرسی

سمیرا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01

البته من cd رو نمی خوام یه سری اطلاعات در مورد تجهیزات پزشکی ،سرویس و تعمیر هر چند که تو word باشهفقط اگ زودتر باشه ممنون میشم

علی روستا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:26

سلام
من یک مهندس الکترونیک هستم
و البته اندکی با برنامه نویس C#.net آشنا هستم
البته علت روی آوردن من به برنامه نویسی نیاز من به استفاده از یک کنترلر قوی همچون PC بوده

به هر حال خوشحال می شوم کمکی هر چند ناچیز به دوستانی که به گسترش علم کمک می کنند کرده باشم

mailto:Elecom@Rocketmail.com
Elecom@Rocketmail.com

سیاوش دمیرچی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:15

سلام.جناب مهندس واقعا از نوشته های کاربردی شما تشکر میکنکم.امیدوارم نرم افزار شما با موفقیت کامل بشه

جعفری غلامرضا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:45

آقای مهندس نیازی
با سلام و احترام و عرض ادب - بنده بی صبرانه منتظر سی دی مذکور هستم.
با تشکر از شما دوست و البته استاد عزیز

علی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:51

دمت گرو فقط یکم سریعتر

ح چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:12

سلام کارتون عالی است چی شد پس

yasaman asadzadeh دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:57

ممنون واقعا از مطالب خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد