وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

وبلاگ تخصصی مهندسی پزشکی ایران

سیستم من اصلا کار نمی کند

 
گاهی پیش می آید که یک سیستم به طور کامل از کار می افتد . یعنی دیگر هیچ سیگنالی که نشان دهنده فعالیت سیستم باشد ، از آن دیده نمی شود . به عبارت ساده ، دستگاه اصلا روشن نمی شود .
در بسیاری از مواقع این نشانه ها بیانگر وقوع یک اتفاق مهم و اده است که با کمی حوصله حتما از عهده آن بر خواهید آمد.
در اغلب این موارد مشکل از یک نوسان شدید در سیستم توزیع برق شروع می شود .این امر باعث سوختن فیوز ورودی دستگاه می شود . کافی است تا این فیوز را در نزدیکی محل اتصال سیم ورودی برق شناسایی و پس از در آوردن ، آن را با یک فیوز مثل خودش جایگزین کنید . به همین سادگی !!!!
البته گاه مساله به همین سادگی هم نیست . چراکه در برخی موارد این نشانه ها بیانگر مشکلات اساسی تری نظیر مشکل برد تغیه دستگاه و یا مشکل نمایشگر دستگاه و ختی مشکل در برد کنترل برخی دستگاهها نیز می تواند باشد
نظرات 1 + ارسال نظر
ازمون شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:42

سلام
خسته نباشید
من دانشجوی رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه سهند هستم.
برای پروژه یکی از دروس نیاز به مطالبی در موردsonicaid دارم.
مطالب شما سودمند بود ولی کافی نبود. خواهشمندم اگر مطلبی دارین برای من بفرستین و یا حداقل منبع معرفی کنید.
پیشاپیش ممنون و متشکرم
با تقدیم احترام
آزمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد